Big daddy.

Nu är filmen slut som jag skrev om att vi skulle se tidigare. Den var skitbra! Den var både rolig och sorglig men den slutade lyckligt. Man fick sig många skratt. Han/dom som spelar lillkillen är tydligen både Zack och Cody (Dylan och Cole Sprous) från Disneychannel. Tyckte jag såg någon slags likhet, hehe. Kan verkligen rekommendera filmen iallafall! :)

Postat av: P I T E T J E J - Erica Pettersson

Ja, den filmen är riktigt bra (även om det var ett bra tag sedan jag såg den nu). Komedier brukar vara filmer i min smak :)

En av de tvillingarna (Cole) var det även som spelade Ross´ son Ben i VÄNNER...



Hoppas att du haft en trevlig helg!

2011-08-09 @ 01:09:45
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0