Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag är inte den allra bästa på sånt här men jag ska försöka. Jag heter Karolin och jag är snart 17 år och bosatt i Avesta som ligger i södra Dalarna. Jag har en pojkvän som heter Jimmy som jag är förlovad med, bor hos kan man säga. Min familj består av mamma pappa, lillasyster Emma. På fritiden är jag med Jimmy, kompisar och sitter ganska mycket vid datorn som alla andra tonåringar haha. Jag har varit diabetiker sen jag var 9 år (typ 1). Går inte på någon speciell sport, men gått på handboll fotboll dans och har ridit på ''kul''. Nu till hösten ska jag gå Industri, har inte bestämt vilken inriktning än. Förra året gick jag Omvårdnad men jag kände att det inte var något för mig så jag tog ett sabbatsår (December 2010). Jag älskar att hålla på med hår, färga/klippa/styla osv. Funderade ett bra tag på att gå Frisör vilket jag funderar på fortfarande, men ska som sagt se hur det är på Industri först som jag valt och hoppas det känns rätt för mig. Ja det var väl lite om mig! :)

Postat av: Johanna

Ja det blev mycket bättre i det rummet tycker jag :)

2011-08-13 @ 23:08:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Jag tar det rätt lugnt, dricker att glas vin, blir väl sängen om en stund.... :)



Själv då?

2011-08-13 @ 23:21:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0