Just dreaming away.

Som ni kanske märkt har jag verkligen inte orkat blogga, har inte heller haft tid. Jimmy ligger på sjukhus pga sin tarm sjukdom, håller verkligen tummarna på att han ska bli bättre och att han ska få komma hem så snart som möjligt. Så det känns ganska pissigt. Ingen som håller om en om nätterna, ingen man kan pussa godnatt/godmorgon, ingen man kan skratta och dumma sig med lika mycket. Känner mig tom helt enkelt. Känns ganska värdelöst.. men det är superbra att veta att han får vård, att han är i trygga händer. Min lilla älskling ♥ imorgon är det skola som vanligt igen, har bara 2,5 lektion ungefär för jag ska iväg med pappa till Hedemora där en kiropraktor eller vad det heter ska fixa min nacke/rygg. Haft sån huvudvärk från och till ett bra tag nu, nacken klarar inte av hastiga rörelser ibland så det är troligtvis någon nerv som gått i kläm. Så hoppas det försvinner snart. Bara en massa tråkigheter nu känns det som,  men man får försöka tänka positivt ändå.. Inte för jag har den inställningen oftast men saker brukar oftast bli lite bättre då. Jag ska nog ta en liten bloggpaus nu, för det känns som jag varken har tid eller lust med det här just nu. Skriver igen när jag är på bättre tankar, ni får ha det super så länge!

Postat av: ida

hoppas han blir bättre !

2011-08-27 @ 13:18:06
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0