Hello.

Kom hem från stan för ungefär en timme sen. Först gick jag och Emma och käkade på Thai, nummer 6. ♥ Sen gick vi på stan och kolla lite i nån timme. Jag orkar inte ta kort på grejerna, men blev detta.
  • Svartlinne H&M 50kr.
  • Solbrillor H&M har dregglat över dom i veckor. 50% så nu 40 kr.
  • Nördbrillor H&M, satte mig på mina gamla haha, 80 kr.
  • Sminkborttagning/clensing wipes H&M 50 kr.
  • Hårspännen H&M 20 kr.
  • Tuperingskam H&M 20 kr.
  • Rexona Åhléns 25 kr.
  • Tights/strumpbyxor Lindex 80 kr.
  • Baslack Depend Lindex 25 kr.
Ska snart hem till Grytnäs och käka, sen vet jag inte vad jag och älskling ska hitta på. Slog mig att det är 13 månader idag, så vi kanske lyxar till det med Ben & Jerrys ikväll. Thai och Ben & Jerrys, lill lördag kan man verkligen påstå. ;)


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0