Juliuuus.

Idag träffade jag min efterlängtade lilla Julia, vi gick ner på stan och kikade lite, och självklart måste jag köpa saker igen bara för att jag har pengar. Köpte ett slags värmeskydd för håret, hoppas det är bra för det kosta 164 spänn. Ännu en ring till min lilla ring samling, nagelfilar, ansiktsmask, ögonbryn pensel. Shopaholic eller? Haha! Sen gick vi och satte oss på ett Café och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Och sen fick Julia för sig att vi skulle gå och mata änderna på Holmen, så vi gick in på en affär där hon påstod att dom hade billigt bröd men det var slut som tur haha. Och när vi gick ut från den där affären gick min väska sönder, fattar inte hur jag lyckas hela tiden, haha. Händelsefull dag säger jag bara! ;)


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0