10 sanningar om mig

1- Jag har diabetes (typ 1) haft det sedan jag var 9 år
2- Jag lider av generell ångest/panikångest, äter antidepressiva
3- Jag är ÄLSKAR kyckling/kebab/hamburgare osv FLOTTMAT♥
4- Min naturliga hårfärg är blond
5- Jag är ganska frammåt av mig, men kan även vara blyg ibland
6- Jag gnisslar tänder som sjuttom
7- Jag bryr mig ganska mycket om mitt utseende
8- Jag är väldigt mörkrädd
9- Lila, svart & grå är mina favorit färger
10- I'm a fighter!
1- Jag har diabetes (typ 1) haft det sedan jag var 9 år
2- Jag lider av generell ångest/panikångest, äter antidepressiva
3- Jag ÄLSKAR kyckling/kebab/hamburgare osv FLOTTMAT♥
4- Min naturliga hårfärg är blond
5- Jag är ganska frammåt av mig, men kan även vara blyg ibland
6- Jag gnisslar tänder som sjutton när jag sover
7- Jag bryr mig ganska mycket om mitt utseende
8- Jag är väldigt mörkrädd
9- Lila, svart & grå är mina favorit färger
10- I'm a fighter!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0