Dag 01- Presentation av mig själv

Är verkligen inte bra på att presentera mig, men let's try! ;)
Jag heter då Karolin, fyller 17 år nu i december. Jag bor i en liten håla i södra dalarna där jag trivs sådär. En sån där stad där "alla känner alla". Min familj består av min mor&far, lillasyster Emma. Är även förlovad med min böyfriend/sambo Jimmy. På fritiden umgås jag gärna med kompisar, lyssnar på musik, håller mig sysselsatt på ett eller annat sätt, hehe. Går industritekniska första året på gymnasiet, det är helt okej! Gick omvårdnad förra året men hoppade av efter en termin och tog sabbatsår pga olika anledningar. Har ingen aning om vad jag vill bli i framtiden, men man har väl sina små funderingar! Jag är en glad och ganska öppen person av mig, kan upplevas som "crazy" av mina närmsta. Haha! Är även typ 1 diabetiker sedan 9-års ålder, vilket gjort så jag har mina ups and downs. Jag försöker leva så "normalt" som möjligt ändå! :) Är även diagnostiserad till generell ångest, går regelbundet till BUP, tar antidepressiva. Men försöker se allt från den ljusa sidan ändå. Med andra ord - jag är en riktig fighter. När jag var liten gick jag på både handboll, fotboll, dans, red också ett tag, har även testat på skytte. Hurtig där ;) när jag var liten dansade jag folkdans, sånt shit, men när jag var var 14-15 gick jag på street/hiphop :) nu förtiden håller jag inte på med någon slags sport eller något (lazy) haha. Ska iallafall börja gymma snart, det ser jag verkligen framemot! :) Det var lite om mig, om ni undrar något är det bara att fråga! :)

Postat av: Kristina Bäck

Sv: Lagt till dig nu =)

2011-11-24 @ 20:36:07
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0