Galen förmiddag

kom hem för en stund sen, vilken jävla förmiddag säger jag bara. haha! vi var ju och hälsa på syrran en sväng, helt plötsligt var katten helt borta. emma var helt förtvivlad och trodde att han hade smitit, men vi hade varken dörrar eller fönstren öppna. jag och jimmy hade ringt och beställt kebabtallrik innan han försvann, så vi visste inte vad vi skulle göra. vi åkte och hämta maten, jag ringde emma igen, katten var fortfarande borta. vi åkte hem till grytnäs igen, käkade för vi hade bara ätit frulle. pappa kommer hem ifrån jobbet, tar fram ficklampa och hittar katten UNDER BADKARET! sen åkte han och jobbade igen. hahaha helt jävla sjuk händelse alltså. men men, katten kom till rätta iallafalll ;) nu ska jag och älskling åka och handla, sen ska vi göra käk om någon timme :) puss så länge!

Postat av: Herta

Katter har gillar trånga utrymmen. Våra katter speciellt den ena försvann några gånger fasst egentligen försvann de inte alls utan gömde sig.

2011-11-05 @ 22:26:45
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0