IDIOT!

Har tråkigt som satan, sitter till och med ute på kamrat - då är det illa. Och då skriver en helt random följande till mig. Läs nerifrån och upp..


Nu skrev han: Haha. Det finns inga bevis på detta. :-) Jag tror i alla fall inte att det är rimligt att förvänta sig att ett förhållande skall hålla länge med sådan åldersskillnad. Ärthjärna.
Jag skiter fullständigt att jag "hänger ut" honom/henne, en helt främmande person skriver inte sådär. Visst fullt förståeligt att man tänker/tycker så när man är 10 år, men come on "17 så kallade bast" som den där grappen. Vad är det för idioti? Blir så jävla less på sånna här människor. Självklart får man tycka fritt, ha sina egna åsikter - så länge man håller dom för sig själv (som en sådan här!) Hade den där personen känt mig och Jimmy, se hur vårat förhållande är - fine, då får du väl tycka så, men då vet du åtminstone hur vi fungerar & hur vi har det. Och vadå "inte rimligt att förvänta sig att det ska hålla länge?" vi har för i helvete snart varit tillsammans i 1,5 år. Vi är också förlovade, jag bor även hos Jimmy. Det är inte nått jävla fjortis förhållande som håller i 2 månader, sen är det finito. Så kom inte och yttra dig. Det här är bara pinsamt för honom/henne, ren idioti. Sitter och spelar smart bakom skärmen, tror att man är något. Nä fyfan, lås in dig själv i en bur och svälj nyckeln. Idiot.



Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0