överintressanta saker

VAD STÅR DET I DITT SENASTE MOTTAGNA SMS?
"Haha de räddade din dag :D"
ÄR DU KÄR PÅ RIKTIGT JUST NU?
Det är jag verkligen.
HAR DU KYSST MER ÄN 20 PERSONER?
Nejnej.
VEM RINGDE DIG SENAST?
Mamma
FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Apelsinjuice eller Oboy.
VILD UTEKVÄLL ELLER LUGN HEMMAKVÄLL?
Beror på med vem och humöret.
VEM SKREV ÅT DIG PÅ FACEBOOKCHATTEN SENAST?
Någon random
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Säkert nångång på helgen, jag vet inte.
FAVORITKARAKTÄR UR EN FILM/SERIE?
Carrie Bradshaw (Sex and the city), Phoebe Buffay (Vänner)
DIN FAVORITHEMSIDA?
Hm .. Facebook & Blogg.se då!
VILKA PUFFAS DU MED PÅ FACEBOOK?
Det har jag ingen lust att säga faktiskt.
DIN FAVORITSERIE?
Vänner helt klart. Tröttnar aldrig.
VILKEN TID KLIVER DU UPP PÅ SKOLDAGAR?
06:30 om jag börjar 08:15.
VEM AV DINA VÄNNER SJUNGER BÄST?
Anton, Jessica, Robin. Men sen har jag inte hört alla sjunga heller!
VAD HADE DU VELAT HETA?
Alexandra, Melina eller Nicoline.
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja det brukar jag faktiskt.
KAN DU LAGA MAT?
Näe, det är verkligen inte min grej
HADE DU KUNNAT AMPUTERA BORT EN KROPPSDEL FÖR 1 MILJON KRONOR?
Möjligtvis lilltån då
FAVORITBAND/ARTIST?
Daniel Adams Ray, Håkan Hellström, Tokio Hotel
VAD SA DU HÖGT SENAST?
"Jag vet inte"
VAR GÅR GRÄNSEN FÖR OTROHET?
Det beror på. Alltså en kyss med känslor är otrohet, men jag kan inte påstå att jag tycker en obetydelsefull fyllekyss är otrohet. Så jag tror jag tycker att det är när det är lite mer än bara en kyss.
VAD ÖNSKAR DU DIG I JULKLAPP?
En systemkamera (fast kommer inte att få det helt säkert), pengar.
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MOT DIG?
Nejnej.
VAD HATAR DU?
Dendär känslan när man tror att man känner någon till hundra procent och även litar på den till hundra procent men att det sen visar sig att man kanske inte borde ha gjort det.
VAD ÄLSKAR DU?
Att vara lycklig och omringad av mina nära och kära.
VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HADE KUNNAT HÄNDA?
Att någon jag älskar dör. Där räknas mina vänner, min famlj och min underbara hund in. Hatar att hundar bara lever typ tio år, jag är redan deprimerad för att jag vet att han försvinner någon dag..
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG (MOT SIN FLICKVÄN)?
Joo. Tänkte inte riktigt på att någon blev drabbad, tyvärr.
VAD SKULLE DU BEHÖVA JUST NU?
En filt eller en famn. Fryser som fan.
SNYGGASTE KLÄDESPLAGGET?
Stickade tröjor och virkade linnen!
VEM SAKNAR DU ATT UMGÅS MED?
En hel del. Jessica, Lenita, hela gamla klassen från trinka, Anton, Mange & några tjejer från MM.
HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?
Två tror jag.
BRUNETT ELLER BLONDIN?
Är brunett just nu men vill vara blondin, men orkar inte.
HUR MÅNGA HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED?
En.
HUR SMINKAR DU DIG INFÖR EN VANLIG SKOLDAG?
Foundation, macara, eyeliner.
VEM ÄR DIN BÄSTA TJEJKOMPIS?
Mikaela :)
VEM ÄR DIN BÄSTA KILLKOMPIS?
Det varierar faktiskt ganska ofta men Jens ligger nog rätt bra till där faktiskt! :)
BÄSTA SKÅDESPELARNA?
Kille: Will Smith
Tjej: Emma Stone
ÄR DET VIKTIGT ATT HA KÄNSLOR FÖR DEN MAN HAR SEX MED?
Alltså det är ju upp till var och en men jag tycker det är viktigt.
VAD ÄR DU, HETERO/BI/HOMOSEXUELL?
Heterosexuell
DIN FAVORITLÅT JUST NU?
One Direction – What Makes You Beautiful
VAD STÅR DET I DITT SENASTE MOTTAGNA SMS?
"Puss"
ÄR DU KÄR PÅ RIKTIGT JUST NU?
Ja!
HAR DU KYSST MER ÄN 20 PERSONER?
Nejnej.
VEM RINGDE DIG SENAST?
Emma
FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Oboy♥
VILD UTEKVÄLL ELLER LUGN HEMMAKVÄLL?
Beror väl på med vem och humöret.
VEM SKREV ÅT DIG PÅ FACEBOOKCHATTEN SENAST?
Julia Fooookina
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
I fredags när Moa Lignell sjöng för sin bror, när han börja gråta. Det var så sött, haha!
FAVORITKARAKTÄR UR EN FILM/SERIE?
Den var svår! Har ju många, haha.
DIN FAVORITHEMSIDA?
Hm.. får väl bli facebook & blogg.se
VILKA PUFFAS DU MED PÅ FACEBOOK?
Haha för många
DIN FAVORITSERIE?
Desperate housewives!
VILKEN TID KLIVER DU UPP PÅ SKOLDAGAR?
06:30 (om jag vaknar dvs) haha
VEM AV DINA VÄNNER SJUNGER BÄST?
Vet faktiskt inte :o
VAD HADE DU VELAT HETA?
Jaru, när jag var liten ville jag heta Britney, men nu.. ingen aning, mitt namn är helt ok!
BRUKAR DU KOMMA I TID?
Heheheh.. jag försöker!
KAN DU LAGA MAT?
Absolut! Kan om jag vill ;)
HADE DU KUNNAT AMPUTERA BORT EN KROPPSDEL FÖR 1 MILJON KRONOR?
Njaae frågan är vad?
FAVORITBAND/ARTIST?
In Flames, Papa Roach, mfl!
VAD SA DU HÖGT SENAST?
"Vad gör du?"
VAR GÅR GRÄNSEN FÖR OTROHET?
Kyssar. Speciellt om det är känslor inblandade.
VAD ÖNSKAR DU DIG I JULKLAPP?
Iphone 4 (hehe), pengar, vågtång, hårfön, nagelkit typ
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MOT DIG?
Det hoppas jag inte
VAD HATAR DU?
Att försova mig, otrohet, falskhet.
VAD ÄLSKAR DU?
Att vara lycklig och omringad av mina nära och kära.
VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HADE KUNNAT HÄNDA?
Att någon jag älskar dör.
HAR NÅGON VARIT OTROGEN MED DIG (MOT SIN FLICKVÄN)?
Hoppas jag verkligen inte
VAD SKULLE DU BEHÖVA JUST NU?
Vatten, är skit törstig!
SNYGGASTE KLÄDESPLAGGET?
Stickat, kavajer är inte helt fel!
VEM SAKNAR DU ATT UMGÅS MED?
En hel del. Saknar mitt lilla "gäng", Olivia, Julia, Therese. Är iallafall vän med alla fortfarande :) men det är inte som förr
HUR MÅNGA BARN VILL DU HA?
Ett eller två!
BRUNETT ELLER BLONDIN?
BRUNETT!
HUR MÅNGA HAR DU VARIT TILLSAMMANS MED?
Två.
HUR SMINKAR DU DIG INFÖR EN VANLIG SKOLDAG?
Foundation, macara, ögonskugga, ögonskugga, rouge.
VEM ÄR DIN BÄSTA TJEJKOMPIS?
Oj! Julia Fööökina? :)
VEM ÄR DIN BÄSTA KILLKOMPIS?
Jimmy!
BÄSTA SKÅDESPELARNA?
Finns så många!
ÄR DET VIKTIGT ATT HA KÄNSLOR FÖR DEN MAN HAR SEX MED?
Alltså det är ju upp till var och en, men jag tycker det är viktigt.
VAD ÄR DU, HETERO/BI/HOMOSEXUELL?
Heterosexuell
DIN FAVORITLÅT JUST NU?
Rise To Remain - Nothing left!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0