sorry, again!

Kass uppdatering IGEN! Har iallafall höstlov nu, så jäkla skönt och välbehövligt. Igår var jag och Jimmy, Emma till Borlänge/Kupolen trots allt, det blev en bra dag även fast jag hade huvudvärk/yrsel större delar av dagen. Hittade en kjol, 3 tröjor, örhängen, 2 kajalpennor, kan lägga upp bilder på det imorgon :) och efter Borlänge åkte vi hem och hälsa på mami och käkade pizza. Färgade ju håret i förrgår, lägger även upp bild på det imorgon! Idag har jag varit på ögonmottagningen/bup, har även städat med Jimmyboy. Vid 6 tiden kom Olivia hit en sväng, det var jättekul att träffa henne en stund :) har även duschat gjort hårinpackning, rakat benen, haft ansiktsmask. Ska smörja in mig med bus om ett tag också. Riktigt spa kväll, hehe.
Men jag ska allvarligt talat skärpa mig, uppdatera mer. Kul att se att statistiken går uppåt trots piss uppdatering.
Nu ska jag spela sims! Puss på er.


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0