rekommenderas!

Tänkte tipsa om en hårmask jag köpte igår. (Inte den på bilden, men köpte en sån också, men det var inte den jag tetade idag). En hårmask fungerar så att man tvättar håret med den ena och den andra låter man sitta kvar. Har aldrig testat en sådan hårmask förr men tycker det är en superbra idé för att man har i "efterbehandling" efteråt. Fungera precis som hårinpackning men snäppet bättre eftersom man har i en olja som man inte tvättar bort. Räkna med ett super mjukt, glansigt hår, och framförallt luktar det så gott efter! Det enda jag har att påpeka är att om du har lite halvlångt/längre hår som jag ta två maskar för att få ett jämnt, bra resultat. Annars var den super! Kostar endast 10 kr, jag köpte min på Dollarstore, men finns säkert lite överallt. Håll utkik! :)
Såhär gör du..
  • Tvätta håret först med schampo
  • Handdukstorka håret
  • Steg 1 - ha i själva hårmasken i hela håret, låt verka i 5-10 min eller längre
  • Skölj ur
  • Handdukstorka håret
  • Steg 2 - applicera serumet jämnt och i små mängder i delar av håret (ska ej sköljas ur)
    Föna/styla som vanligt!

Postat av: elin

ooh, vill ha. hoppas de har på åhlens anars vet jag inte var jag skulle hitta det på min lilla ö. :)

2011-11-01 @ 21:56:35
URL: http://elinnygren.blogg.se/itsmylife
Postat av: Emma

Skulle vilja testa den, men kan du inte lägga ut en bild på den eller nått? Var är den köpt? =)

2011-11-01 @ 21:58:03
URL: http://emmaaast.blogg.se/
Postat av: elin

sorry, är väl inte riktigt min ö, den heter gotland. formulerar mig lite konstigt ibland. får kolla på eleven då! :)

2011-11-01 @ 22:19:41
URL: http://elinnygren.blogg.se/itsmylife

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0