Vilken dag..

Har haft 2 lektioner (skulle ha 4) men efter matten gick jag till skolsyster, jag mådde pyton, kände mig febrig. Iallafall så fick jag lägga mig i vilorummet och råkade somna i 2 timmar, tröttchey! Sen gick jag och käka med Julia. Skulle jag ha gympa efter lunchen, men det är en annan historia. Haha, idiot! Drog till engelskan direkt istället, jobba på som fan! Nu är jag nyduschad, sitter och tittar när min mupp spelar GTA ;) snart ska vi dra och handla sen göra käk, blir korv med mos :) Mums!

Postat av: Nate

Hej Karolin & tack för ditt svar!

Jag ville bara informera dig om att jag har lagt upp din länk på bloggen.

Hoppas att du får ta del utav många av mina härliga läsare!

Ha det så bra.

2011-11-10 @ 16:27:39
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0