car town on facebook

Sitter och spelar Car town på fb just nu, inte spelat det på evigheter, haha. ;) ikväll gick polisskolan 3 på tv, så har setat och små gluttat på den emellanåt. Funderar faktiskt på att sova om en stund, är helt slut. Imorgon blir det kalas med några från släkten för syrran som fyllde år i tisdags. Det slog mig ikväll att jag glömt köpa något till henne (senilskalle man är) och stan är stängd imorgon, men får se om jag hittar nått annat imorrn! Det fixar sig. Jaja, hoppas ni haft en bra kväll allihopa, godnatt på er! :)
Bild från igår (bjuder).

Postat av: Johanna

haha ja lite...å vad då öppet ibland, hur vet man när dr öppet och när det är stängt :)

2011-10-22 @ 22:59:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Ja usch, inte alls kul när det går för länge. Oj jag tycker den där frågan är så svår, just nu tar jag ju såklart vilket jobb jag än får bara för att ha något att göra och få nån slags inkomst. Men mitt drömjobb vore ju typ.. psykolog, kurator, eller ja. Något i form av att prata, lyssna på och hjälpa andra människor.



Skulle också kunna tänka mig att jobba på ett behandlingshem för ungdomar. Eller till och med starta upp ett eget HVB hem! Det hade varit något :)

2011-10-22 @ 23:25:09
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0