duktig chey

jag känner mig bra duktig nu, har dammsugit hela lägenheten, lagt kläder i tvättmaskinen, ruskat mattor, vikit massa kläder. älskling verkade bli glad när han kom hem iallafall. :) grävde även i min smink/hårgrejer låda så passade på att rensa lite i den också. jimmy sa till mig här om dagen "hur många nagellack har du egentligen?" då tänkte jag att jag skulle kolla hur många jag hade när jag ändå var igång, och fick det till.. ja ni kan se själva. haha!
har dessutom en låda till hemma med kanske 15-20 till.. nagellacks narkoman var det va? ;)
hittade även massa stuffs jag glömt bort att jag hade. (alltså inte allt på bilden).

Postat av: malin

haha, det var bra att du skrev INTE allt på bilden. för först trodde jag att du hade glömt ALLT det där :P

2011-10-24 @ 13:02:02
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja men visst! Ne det är nog ett lite tungt jobb, man måste nog ha ett ganska starkt psyke för att inte ta med sig jobbet hem..

2011-10-24 @ 17:41:45
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0