en sån där rubrik!

Tja! :) det har blivit ganska dålig uppdatering nu i helgen, men har haft fullt upp med annat. Idag var jag och hälsa på min kära mormor, var jätte längesen jag var där så det var mys! Fick massor med kläder som hon tänkte slänga, massa fint och sånt jag kan blanda med "min stil". Kan slänga upp bild på det sen. Fick även saker till lägenheten som jag och älskling donat med, en superfin ljusstake, svart matta, jättefin prydnads blomma med vas, kastrull. Det blev superfint! :) var också iväg och pantade för nån timme sen, duschade för en liten stund sen. Nu ska jag leta bilder till svenska arbete i skolan, tänkte renskriva om jag hinner. Ska hålla tal på torsdag, prata om diabetes i brist på annat att prata om. Usch, aldrig gillat att prata inför folk sådär i skolan. Jaja, nog om det. Uppdaterar senare om jag hinner! Puuuuss.


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0