gomorron!

eller ja jag har varit vaken i någon timme nu (vaknade runt halv 8, av lågt blodsocker). Blev ingen skola för mig idag pga att jag är sååå trött hela tiden (pga tabletterna), kände att jag inte skulle göra någon nytta i skolan ändå, så tänkte att jag skulle plugga lite matte idag. Bestämde med min lärare att jag skulle göra prov imorgon, men om det inte sitter kanske jag flyttar fram det till torsdag. Det visar sig helt enkelt :) ska iväg till BUP vid 1 också, så ska väl göra lite nytta tills dess. (btw, bilden är jäääkligt gammal, typ 2.5 år).

Postat av: Johanna

ja det är roliga saker så det är rätt lugnt, ovh bloggen överlever :)

2011-10-11 @ 16:28:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0