tidsfördriv

SKULLE DU HELST...
1. pierca tungan eller läppen? - både och ju!

2. vara seriös eller oseriös? - både och
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grön

4. Brinna upp eller drunkna? - tänker jag inte ens svara på
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - både och

 

SVARA ÄRLIGT
1. har du skolkat? - ja 
2. varmt eller kallt? - beror väl på i vilket sammanhang

3. soligt eller regn? - sol är aldrig fel, men regn kan vara skönt det med ibland
4. fanta eller cola? - fanta

5. är du nyttig av dig? - haha njae, sådär måste jag säga där


OM MIG
1. vad heter du? - Anna Karolin Johansson

2. syskon? - en syster

3. Vart bor du? Avesta

4. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2

5. Vill du gifta dig? - I framtiden ja

6. Favorit tid på dagen? - Oj svår fråga det där.. efter skolan
7.Sugen på just nu? - choklad ;)


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - ohja
2. Sjungit? - yesbooox
3. Blivit kramad? - jaharu!

4. Känt dig fånig? - haha kanske det ;)
5. Saknat någon? - hm.. ja kanske
6. Dansat galet? - nja?

7. klippt håret? - nope
8. Gråtit? - nope


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - haha nej?

3. sover du helst ensam eller med någon? - med någon!

4. Tror du på spöken? - nja
5. Är du mörkrädd? - skapligt

6. Vad vill du ha just nu? - choklad hihi


1. Är du singel nu? - nej det är jag inte

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? -  absolut
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - har redan ett ♥

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - japps

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - oh yes!

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - hm.. ja

7. Har du varit på en blind-date? - haha nej!

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- varje dag!
9. Saknar du någon av dina ex? - nej

10. Somnat gråtande pga kärleken? - ohja
11. Brukar du tänka på dina ex? - inte på det viset

12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - yes

 

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Jimmy måste jag säga där, kan berätta allt för honom, han gör mig oftast glad. Och han finns alltid där, ställer upp. Min lilla ögonsten!

14. Är du ofta med dina vänner? - inte så ofta som jag önskar, men det kan man alltid ändra på :)

15. Vad brukar ni hitta på? - beror väl på vem jag är med

16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ahfan!
17. Vem vet mest om dig? - Jimmy

 

OM DIG
1. Hur gammal är du? - Snart 17 :)
2. Hur lång är du? - 164

3. Vart bor du? Ännu en gång.. Avesta

4. Är du nöjd med ditt rum? -  gillar inte tapeterna, hehe

5. Villken är din riktiga hårfärg? - blondin serru!

6. Vad väger du? - skit i det du :)

7. Har du någon sjukdom? - diabetes, typ 1

8. Är dina föräldrar skilda? - nepp

9. Gillar du skolan? - inte själva skolan, men att man får träffa kompisarna. eller vänta det gör man knappt pga vårt piss schema

10. Hur svarar du i telefonen? - ah hallå?


VAD

1. Åt du senast? - fläskfilé, pommes, wook grönsaker, beasås

2. Drack du senast? - cola

3 Har du på fötterna? - strumpor

4. Lyssnar du på just nu? - jimmy sitter och lyssnar på musik, tvn i bakgrunden

5. Gillar du mest hos dig själv? - hm, svår fråga det där. ärligt talat så vet jag inte.. ögonen kanske?



Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0