tips - fusk bränna!

Nu på hösten/vintern försvinner solen allt mer och mer, man blir bara blekare och blekare. Jag personligen tycker inte att solarium är lösningen till allt då jag har svårt att bli brun, det är inte heller speciellt hälsosamt i längden, det är dyrt. Och nu menar jag inte att jag är emot solarium! Men uppträckte att Apotekets/Acos bodylotion är super. Den luktar jätte gott, man blir inte fläckig av den. Man blir lagomt brun, man får inget super resultat på en gång, men färg får du! Det gäller att ha tålamod helt enkelt :)
Det första du behöver göra är att förbereda huden:
♥ När du duschar skrubba/peela gärna huden för att få bort döda hudceller - detta är inget måste, men resultatet brukar bli jämnare då.
♥ Se till att du smörjer in din kropp överallt med brun-utan-sol!
När du ska applicera BUS är det viktigt att din kropp är torr, var noga med att du applicerar jämnt över hela kroppen. Många glömmer bort fötternas ovansida, öron, armhålor.
♥ Känner du dig ovan, börja med en produkt som ger en gradvis solbränna, då syns dina nybörjar-misstag mindre.
Då är denna produkt perfekt för att den ger inget dunder resultat på en gång, vilket är bra vissa gånger om man råkar göra en tabbe eller två.
ACOS-bus finns som sagt på apoteket och kostar ca 65 kr - sjukt värt. Lycka till med fusk-brännan nu! ;)

 

 

 

Nu på hösten/vintern försvinner solen allt mer och mer, man blir bara blekare och blekare. Jag personligen tycker inte att solarium är lösningen till allt då jag har svårt att bli brun, det är inte heller speciellt hälsosamt i längden, det är dyrt. Och nu menar jag inte att jag är emot solarium! Men jag upptäckte för någon vecka sen att Apotekets/ACOS bodylotion är super. Det var bara ett impuls köp, trodde inte den skulle vara så bra. Den luktar jätte gott, man blir inte fläckig av den. Man blir lagomt brun, man får inget super resultat på en gång, men färg får du! Det gäller att ha tålamod helt enkelt :)

 

Det första du behöver göra är att förbereda huden:

 

♥ När du duschar, skrubba/peela gärna huden för att få bort döda hudceller - detta är inget måste, men resultatet brukar bli jämnare då.

 

♥ Se till att du smörjer in din kropp överallt med brun-utan-sol!

När du ska applicera BUS är det viktigt att din kropp är torr, var noga med att du applicerar jämnt över hela kroppen. Många glömmer bort fötternas ovansida, öron, armhålor etc.

 

♥ Känner du dig ovan, börja med en produkt som ger en gradvis solbränna, då syns dina nybörjar-misstag mindre.

Då är denna produkt perfekt för att den ger inget dunder resultat på en gång, vilket är bra vissa gånger om man råkar göra en tabbe eller två.


ACOS-bus finns som sagt på apoteket och kostar ca 65 kr - sjukt värt. Lycka till med fusk-brännan! ;)



Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0