Äntligen helg!

Hej på er alla fina! Äntligen är det fredag och det innebär fredagsmys och fredagsmys innebär HEEEELG. Jimmy och jag var nyss och handla chips/dipp tills ikväll som vi ska gotta med. Och snart ska vi äta kycklingfilé, pommes, café de paris sås. Muuums! Idag har det varit en ganska lugn skoldag, slutade 3 och hade gympa som sista lektion. Och ja, jag fick ju som sagt för mig att jag skulle göra en ny header/design, jag ska nog ta tag i det nu i helgen om jag orkar dvs haha. Justja! Jag har riktig lång helg, ledig tills på onsdag för att vi har Verkstad på måndag/tisdag, men vår lärare ska på semester så det blir en ganska chill vecka. :) Nu ska jag vara social med Jimmy, puss!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0