GOMORRON

Imorse blev man väckt halv 6 av lillskrutten som låg mellan mig och Jimmy och kurrade som bara den, så jävla söt är han! Lyckades iallafall somna om vid 6 till halv 8, då jag skulle åka iväg till vårdcentralen och ta prover osv. Sov från 9-10 och är sådär lagomt seg nu. Känner mig verkligen som en zombie, helt slut, illamående, huvudvärk, TRÖTT. Så idag får det bli slappar dag. :)
Header bilden (oredigerad).. stör mig på att mitt hår ser så mycket kortare ut än vad det egentligen är, haha.

Postat av: Jessica

Ja dom är svindyra ju! Tycker faktiskt dom kan sänka priserna lite på dom. Fan 50spänn för en glass! Det är lite för dyrt känns det som

2011-09-19 @ 15:24:38
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0