Jag har väl inte förändrats ett dugg?!

Bilder på mig som tagit från 2007-2010. Bilderna har ingen speciell ordning, tänkte att det kunde vara kul för er och mig själv givetvis och se hur mycket jag förändrats.. let's begin! ;)
HAHA!
Å FINA TESSE!
hahaha var vi inte för vackra?! från 2006-07..
emonissar!
Grrrrr!!
ögonbrynen ♥
AVSLUTAR MED DENNA SPÖK BILD! Helt galet över hur mycket man kan förändras på så få år.. hittade en massa andra bilder som jag inte vågar lägga upp, haha en annan gång kanske ;) och ja det blev lite fler bilder än vad det var tänkt, haha!

Postat av: Therese

Men shit bilden på oss två! <3 Att man har sett ut så alltså. Vilken skillnad haha!

(Du får fan skicka över massa bilder på mig/oss över msn!!!) :O Vilken msn använder du?

2012-06-17 @ 22:46:38
URL: http://tesswrites.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0