Skola, bup, akuten.

Hektisk dag kan man säga. Började med skola till 12, sen gick jag till BUP och blev där i någon timme, sen drog jag hem till älskling. Och vid 5 tiden var vi hemma och käkade hos mor och far, och i bilen när vi skulle åka hem trodde jag ärligt att jag skulle dö. Jag var så himla rädd, jag höll på och svimma. Det bara svartnade för mig, jag var helt borta. Vi åkte till akuten direkt, så fort jag skulle kliva ut ur bilen började jag spy. Men det gick iallafall bra, jag har som sagt haft en vidrig huvudvärk i dagar nu och det är pga stress. Det är konstaterat nu, för idag har det verkligen varit förjävligt. Känt mig svimfärdig från och till men nu på eftermiddagen var det ju värst. Blir iallafall hemma från skolan imorgon, klarar inte av att gå dit när det är så här. Nu blir det iallafall True talant med Jimmy, tänka på annat. :)



Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0