Trötter..

Usch vad jag är trött, inte normalt alls att vara uppe den här tiden för mig. Har till och med ätit frukost! Jimmy väckte mig innan han gick till jobbet typ vid halv 6, jag var låg i blodsockret så drack en festis och sen kom min lilla prins med en macka åt mig. Sen försökte jag somna om vilket inte alls har gått bra, har vridit och vänt på mig 1000 gånger i hopp om att kunna sova. Men icke. Blir nog tidig kväller för mig också idag, nog om det. Sitter med nå skit i ansikte från Neutrogena som ska sköljas bort när som helst, efter det ska jag fixa mig sen ringa till Emma så hon kommer upp någon gång! :)

Postat av: Karolin

Haha vad fan Emma!

2011-07-19 @ 13:14:37
URL: http://johanssonkarolin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0