aloe vera dag/nattkräm

Här om dagen köpte mamma dag och nattkräm till mig från CCS, båda innehåller Aloe vera.
Aloe vera för torr och normal hud. Vårdar och skyddar samt ger näring och fasthet till huden. Aloe vera har en helt speciell förmåga att tränga djupt ned i huden och binda fukt. Antioxidanterna E-vitamin och extrakt av morot (A-vitamin). Har du torr hud rekommenderar jag verkligen dessa för huden blir lite små "oljig" av krämen men går även snabbt in. På kvällarna brukar jag smeta på lite mer än på dagarna efter jag tvättat ansiktet, huden får då extra näring och tränger in sig djupt in i huden under natten. Kostar runt 40 kr styck, lätt värt det!
På bilden ovan är det nattkrämen, men dagkrämen ser exakt likadan ut! (Ber om ursäkt för liten bild men var den enda jag kunde hitta).


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0