enough

Lördag och klockan är knappt halv 11, jag är så jäääkla trött! Måste vara medicinens verkan, den har gjort mig bra jäkla seg här i veckan alltså, men måste ge den en chans, dom sa att dom 2 första veckorna kan vara bedrövliga, men att det inte alltid behövde bli så heller. Men nu förstår jag vad dom menar, trött/segheten märks verkligen. Nog för att jag ofta är trött annars också, men det här är ju insane.. jaja! Sova om en liten stund, ångest över att det är söndag imorgon. Helgerna går på tok för fort.. aja, hoppas ni har/haft en bra kväll. Puss!


Min söt bebbe. :*

Postat av: ida!

Super fin blogg!

2011-10-08 @ 23:12:46
URL: http://tommila.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0