tidsfördriv 2

Fullständigt namn: anna karolin johansson
Smeknamn: karro, karrish, älskling, poppen, etc..
Födelsesaga: 12 december 1994
Min bästa pryl: datorn/mobilen
Mitt bästa minne: finns en hel del, men p&l 10/11, sommarn 09 med tjejerna ♥
Mitt bästa år: 2009 eller 2010, 2009 var allt peeerfekt med alla kompisar, 2010 blev jag och jimmy tillsammans
Min bästa dryck: fanta 
Min bästa vän: Jimmy ♥
Mina föräldrar: Katarina & Lars-Erik 
Mina syskon: Emma ♥
Mitt favoritord: shululu kanske? hahaha fan vet jag
Min hälsning: tja/tjena
Min längd: 1,64
Min hårfärg: rödbrunt typ 
Min skostorlek: 37-38.
Mina favoritskor: conversen & mc bootsen
Mitt favoritplagg: oj.. skjortorna måste jag säga
Min favorit person: jimmy
Min favorit plats: sängen
Mitt favoritland: Svergie
Mitt favoritämne: hm.. vettefan
Hur känner man igen dig?: jadu.. fråga nån? haha
Hur var din barndom: den var väl chill!
Har du husdjur?: ozzy shaddix ;)
Har du en "syster"?: japps
Vad har du på dig just nu?: metallica tröjan, team sporta mjukis
Vad gör du?: skriver det här, ska snart iväg till pökmeh med älskling
Vad ska du göra idag?: inte mycket kvar av denna dag, men glutta på tv kanske, sova om nån timme
Vem umgås du mest med på fritiden?: jimmy
Favoritblogg: jaru, finns väl en hel del! :)


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0