Dudeeeee

Jag och det här med att blogga går inte direkt ihop, haha! Glömmer bort hela tiden och tänker "äh jag skriver sen". Men aja, nu är jag här! :D hela helgen har jag umgåts med Jimmy och Henke, och igår var vi på cruising i Fagersta men vi blev inte där så länge. Sen drog vi hem till Henke och plöjde 2 filmer, sen drog vi hem vid typ 1 tiden. Träffade dessutom Bella i fredags och den ungen har dragit till Turkland, inte ett dugg jävla avis!!! :( idag har vi städat lägenheten och tvättat osv, men inte fan syns det. Usch.. vill flytta NUUUU! Efter städningen drog vi till Henke och glutta på en film och bara chillidilla. Fick värsta psycho flum anfallet och låg och bölade på Henkes matta av garv, så jag borde nog sova snart. Haha! Imorgon blir det BUP vid 1 och sen ska jag hem till mommo :) btw har skaffat instagram så vill ni följa mig där heter jag KAROLIINJ pööösshaj! :*
 
 
 


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0