Rubrik.

Hej! Har inte bloggat på ett tag nu. Men det har varit lite mycket dom senaste dagarna, har fått problem med magen igen och det gör verkligen skitont när det väl kommer. Så igår var jag och Jimmy ner till akuten och dom visste inte vad det var för problem så vi fick Remiss till Gynmottagningen i Falun, det var inte det allra roligaste vill jag lova. Det är bäckenets insidas muskelatur som det är fel på, så har fått smärtstillande och ska eventuellt börja gå till en sjukgymnast. Alltid någonting, aldrig en lugn stund. Aja efter vi var till Falun så kände jag mig lite bättre så var med Julia x2 och Olivia. Vi gick och fikade och pratade, sen gick till Holmen och bara satt där och chillidilla. Riktigt trevlans! Så det har varit en både bra och dålig dag.
Bjuder på en halvgammal bild där jag var blondiiiie, och inte svartvit! Omg.. får fan ta nya bilder snart, men jag är en sådan som INTE fastnar på bild. Puss!

Postat av: Emma

Puss hjärtat<3

2011-07-27 @ 23:14:54
URL: http://http://johansseen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0