I miss you so

Var iväg och tände ljus med älskling för någon timme sedan. Först var vi ut till hans systers grav, det var jättefint där. Sen åkte vi till älskade morfar och tände. Så himla vackert med alla ljus på kyrkogårdarna, men så sorgligt.. sänder även en tanke till min låtsas farfar som är begravd i Borlänge.
Dålig mobilkamera bild, men men. Saknar dig så otroligt morfar. Känns så otroligt tomt utan dig. Vissa dagar får jag för mig när jag har tråkigt "äh, jag ringer till morfar, kollar vad han gör" men sen kommer man på sig själv.. sån hemsk känsla, att veta att du inte finns med en längre. Jag hoppas att du har det bra där uppe, att du vakar över oss här nere. Älskar dig! ♥


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0