lång dag

Precis hemkommen från skolan, har varit på "utbildningsmässa". Det var öppethus på kvällen då hela allmänheten fick komma och titta på alla program som finns på Karlfeldtgymnaset, det var ganska mycket folk, stannade inte kvar så länge. Dagen har rullat på som ett bananskal idag, haha. Hade verkstad/svets hela dagen, har äntligen fattat vinkeln med mag-svets. Haha! Jävla skit finess alltså, men det går bara bättre och bättre! Provade även på tig-svets som var superkul :) efter skolan käkade jag och Jimmy pizza (tjockisar), sen hoppade jag in i duschen sen vidare mot skolan, och nu sitter jag här. Tänkte ta och plugga lite idrott/teori men gör det imorgon istället för jag är så sjukt trött!
skriver sen igen, puss!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0