utan brister så ser vi inte helheten

borsta tänderna & göra sig i ordning sen blir det natti natti för min del. ska bli så jäkla skönt att sova, har varit så trött hela dagen. fattar inte hur jag orkat hålla ögonen öppna ens, haha! godnatt, dröm förjävla bra drömmar! ♥
Säg inte att jag är allt, om jag en dag är inget.
Säg inte " Jag älskar dig" , om du en dag tänker hata mig.
Se inte åt mitt håll, om du en dag tänker titta bort
Lova inget, om du inte kan hålla det du sagt
Torka inte mina tårar, om du en dag tänker skapa dom!
säg inte att jag är allt, om jag en dag är inget.
säg inte " jag älskar dig" , om du en dag tänker hata mig.
se inte åt mitt håll, om du en dag tänker titta bort
lova inget, om du inte kan hålla det du sagt
torka inte mina tårar, om du en dag tänker skapa dom!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0