Jimmy hamburgare på g!

Älskling håller på med sina hemmagjorda supergoda hamburgare, jag är till lika stor hjälp som vanligt. Haha! Jag kan ju typ inte laga mat, så då är det tur att Jimmy är mer händig på det. Kanske han som blir "hemmafru" i framtiden, jag som jobbar. Vem vet? ;) nejdå. Ska inte tjata om mitt huvud, att jag är trött osv osv.. skitkul eller hur? Nej. Men jag längtar tills fredag som en dåre, kan förhoppningsvis börja med min medicin efter det. Nog om det! Nu ska jag kolla fejjan, lite bloggar, se om min lilla kvinna behöver hjälp. ;)
Såhär blev dom.. så jävla goda!!!!

Postat av: malin

vad innehåller denna super burgare då ? :)

2011-09-14 @ 21:54:15
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0