Old pictures.

Sitter hemma vid min gamla dator, väntar på att maten ska bli klar. Hittar en massa gamla bilder, bjuder som fan nu!
När jag slutade nian, snacka om blond. Haha!
Från 8an.
Min gamla header som jag hade för typ 1,5 år sen. Haha!
Från 9an.
Rödhårig ödla, 9an.
Från P&L 2010.
Från 9an.
Från 9an.
9an igen.. haha fail.
Avslutningen i 9an, haha!
9an, stooort hår!
Jag och min absolut seriösaste sida ♥
Fundersam? Heho.
9an.
Haha omg.. 7an/8an?
8an, diggar minen.
8an.
Vi har alla varit fjortisar nångång, fyfan! Haha.
P&L 2010 igen.
Typ 1 år sen, ser ut som ett troll. Yeah!
1,5 år sen ungefär.
Avslutar med denna ocharmiga bild, men långt hår hade jag på den tiden. Hehe!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0