Gårdagen

Först träffade jag Julia en snabbis, sen var jag iväg och käkade med min älskade mamma och syster på resturang, tråkigt att pappa inte kunde följa med men han jobbade eftermiddag. Efter vi hade käkat gick jag ut med Jullan igen, vi var ute och gick och prata om allt mellan himmel och jord. Kom hem efter 9 nångång, sen smsade Henke och frågade om jag ville komma över och kolla en film. Så det gjorde jag! Pallar inte vara hemma blir så sur när jag tänker på allt som hänt. Så var över till honom och kolla på en skräckis, Baaaabyface säger jag bara, haha. Filmen var väl sådär men det var kul att umgås :) vid halv 1 kom älskling och mötte mig efter han slutat jobbet, så gick vi hem och kollade på tv och bara hade allmänt mys! :) idag ska vi iväg och titta på en lägenhet vid 4 tiden, och jag hoppas hoppas hoppas verkligen på den! Nä back to kitchen nu, pööööss!

Älskar dig så oerhört mycket bästavän. Är så glad att jag har dig, inget utan dig! ♥


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0