Så glad!

Hej på er! Nu har jag en förjääävla bra nyhet att berätta för er ska ni veta :D idag blev det bekräftat att jag och Jimmy ska få den lägenheten vi var och tittade på häromdagen, den kändes som gjord för oss. En 2a på 51 kvm. Vi får nycklarna den 1 oktober. Vi sa även upp lägenheten idag, och det känns jättebra. Dock känns det som att jag inte kan vänta längre, haha! Är så himla ivrig, och jag har så många idéer redan vad vi ska göra med lägenheten. Nu känns det verkligen som vi blir sambos på riktigt och att vi går in i ett riktigt allvarligt stadie i livet. Vårat liv tillsammans, på riktigt. Jag är så himla glad och ivrig så jag inte vet vart jag ska ta vägen!!! :) imorgon ska jag även hälsa på min älskade mormor som jag inte varit hos på hur länge som helst. Ska även få låna hennes tvättstuga och tvätta upp lite saker som man redan kan börja packa ner. Alltså jag är hur ivrig som helst och skulle kunna flytta på en gång, men tyvärr får vi vänta ett tag till, haha. Imorgon kommer en besiktningsman från Gamla Byn som ska kontrollera lägenheten om det är något vi behöver fixa innan vi ska ut. Så det blir kanoners det! :) snart ska jag försöka sova så jag är uppe tills han kommer imorgon. Men först blir det att spela lite Sims, puss! :D
 
bjussar på en riktig jävla mongo biiiild för jag är så klaaad å!


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0