2 år med min prins idag!

Idag har det gått 2 hela år. På 2 år har det hänt väldigt mycket! Vi började som vänner, sen bara klickade det. Vi bor nu tillsammans, vi är förlovade, och har en liten bebis tillsammans (Ozzy/katten så klart). Minns hur vi blev tillsammans. Vi satt i din soffa hemma i din gamla lägenhet i Krylbo, vi satt och höll om varandra, pussades. Sen tog du fram din telefon och frågade om vi skulle ändra våra relationstatusar på facebook. Jag fattade inte vad du menade förrens efter. Sen var det officielt, vi var ett par - på riktigt. Haha det är ganska gulligt när man tänker på det i efterhand. Och det var det bästa som har hänt mig någonsin! Dessa år tillsammans med dig har lärt mig att förstå hur mycket du egentligen betyder för mig, och hur mycket jag verkligen behöver dig. Du är det bästa som hänt mig, och det finns ingen som förstår mig lika bra som du! Det är du och jag mot världen, det är VI, inga andra! Min kärlek är så stark för dig så det finns INGEN som kan göra något för att ändra på det. Jag ser en framtid, en framtid med dig. En framtid med en stor och rymlig lägenhet, en sommarstuga, en fin bil, och ett eller två barn. Helst en pojke, och en flicka. Och sen flyttar vi till ett hus, där det finns plats då vi själva får barnbarn en gång. Men innan den biten kommer så ska vi ut och resa, och se delar av världen. Turkiet, Spanien, Frankrike, Italien, och självklart England/London som du alltid tjatar om ;) det finns så mycket jag vill uppleva och det tillsammans med dig! Jag älskar dig något oerhört Jimmy, finns inte ord som kan förklara det. Tillsammans klarar vi allt älskling, du är helt underbar. ♥
för världen är du bara någon men för någon är du hela världen!

Postat av: Typrobyn

Åh grattis! Va söta ni är!

Vad ska du göra på midsommar då? :)

2012-06-21 @ 18:05:26
URL: http://viss.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0