God fortsättning på midsommarfirandet!

Hej sötnosar! Har blivit lite dålig uppdatering senaste dagarna, men man ska väl inte sitta inne vid datorn när det är midsommar? ;) var iallafall och grillade hos familjen igår med Jimmy, mormor var även där också. Jättegod mat var det och blev även lite gott att dricka :) var lite små bakis när jag vaknade, haha! Och nu sitter jag här med feber och fryser :( ska gå och lägga mig om någon timme, men först blir det film :) hoppas ni haft en bra midsommar ni också kära bloggläsare :) puss!
 
filmen vi ska se!
 
 

Postat av: Typrobyn

Sv; Åh de låter mysigt :) Jag var med pojkvännen o hans familj och så :) så vi hade 5-kamp o körde brännboll och lite sånt :)

2012-06-24 @ 10:47:00
URL: http://viss.blogg.se
Postat av: mysan

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3

Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :)
" Mysans änglar! "

2012-06-24 @ 12:35:23
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0