Vilken dag!

Har inte hunnit bloggat något idag förrens nu, haft fullt upp hela dagen! :) har plockat/tvättat här hemma, varit och tränat med en vän, och det blev ett riktigt jäkla mördar pass kan jag lova! Duschade och gjorde mig klar i världens stress, sen var det bara att åka till BUP med pappa. Vi blev klara där ganska snabbt, så kom nyss hem :) fick "lugnande/sömntabletter" utskrivna så jag förhoppningsvis får lite mer sömn än vad jag gör i nuläget! Tänkte göra mig en fruktsallad och sätta mig och spela lite Sims 3 så jag får varva ner lite. Kan behövas efter denna dag haha :)
Bland de första pussbilderna på mig och älskling, tänk att vi varit tillsammans i 2 år på onsdag! Helt sjukt.. ♥


Kommentera här:

Ditt namn?
Spara dig själv?

Din mail? (som bara jag kan se)

Kanske har du en blogg?

Skriv något fint här

RSS 2.0